목차 1.AboutHSBC 2.Organization&IMs 3.The Bond Era
4.Problemdefinition 5.Alternatives 6.Application of the selection
Criteria
본문 각 지역 본부 head에게 기능적 권한 부여
HSBC와
Subsidiary company ; 자회사에 자본 제공 독립적인 경영 자금은 지역 예금에서 창출
Customer group:세계시장 개척, 중앙집권화, 생산품 개발 / 관리, 마케팅의
발판
External Challenge
How to best to access and evaluate
data on repayment risk in emerging markets
Internal
Challenge
Household’s skills required smooth cultural integration and
training across the two organization
본문내용 on The
Bond Era Organization & IMs About HSBC Application of the
selection Criteria *
About HSBC
About HSBC ☞
History *
About HSBC ☞ History *
About HSBC ☞
Culture “Boring is Good” *
Organization /
IMs
Organization 각 지역 본부 head에게 기능적 권한 부여 Customer group: 세계시장
개척, 중앙집권화, 생산품 개발 / 관리, 마케팅의 발판 HSBC와 Subsidiary company ; 자회사에 자본
제공 독립적인 경영 자금은 지역 예금에서 창출 *
IM Program 경영의 연속성 강조 3년간 국제 매니저
|
댓글 없음:
댓글 쓰기